-
Kappas, kelon kyljestä kuuluu käpytikan kauas kaikuva koputtelu!
Koulussa sanottiin, että evoluutio on vuosimiljoonien kuluessa nähnyt melkoisen vaivan kehittääkseen tikan pääkallon ja niskan sen aivoja suojaavaksi iskunvaimennusjärjestelmäksi. Seuraavaksi evoluutio voisi ystävällisesti käyttää viisi minuttia ja hakea sen tikan HELVETTIIN HAKKAAMASTA MINUN KELOA kun en saa nukuttua! Samaan hintaan voisi myös poistaa ihmiseltä umpisuolen ja koiralta vaiston runtia takajaloillaan paskantamisen jälkeen. Molemmat täysin turhia.…
-
Arvaapa, minkä vekkulin linnun silmä?
No vittu variksen! En täysin ymmärrä zoomin ideaa. “Muuten saisin kuvaan koko linnun, mutta ZOOMAANPA vähän, niin ei kukaan enää tiedä minkä petolinnun perse on kuvassa.” Nuoruuteni linssit olivat jäykkäpolttovälisiä ja linnut näkyivät pieninä tahroina vasemmassa alalaidassa. Kaipaan takaisin niihin aikoihin.
-
Eilen tällä saitilla 120 000 kävijää, Joutsen kiittää!
Joku helvetin kalapuikkoviiksi ITK-kaveri kävi juuri kääntymässä ja sanoi, että oltiin rikottu tällä saitilla eilen joku kävijäennätys. Varmaan tulee kauhee puhelinlasku, koska kuvia oli kuulemma siirretty yli 100 Gigatavua vuorokaudessa. Vaan asiaan: Joutsenen jos voisi opettaa olemaan tuossa asennossa pitkään, niin siitäkin olisi jotain hyötyä tälle luomakunnalle. Käyttökohteiksi tulee mieleen esim. tarjoilija (kuppi siipien väliin),…
-
Tiirailua merenrannalla
Tiira on ihan rehellisen oloinen lintu. Sikäli kun olen huomannut, niin tekee tosissaan töitä koko päivän, ei keekoile eikä roiku sossussa. En itseasiassa tarkkaan tiedä, onko tämä kalatiira, lapintiira, äyskäri vai mikä helvetti. Jos joku tietää, saatan teeskennellä kiinnostunutta. Niin teen myös avioliitossa, ja hyvin on mennyt jo yli kolmekymmentä vuotta.
