Tämä se on kyllä taas niin surkea lintu ja/tai kuvanlaatu, että tulee raavaammallekin miehelle harrastuksen vaihto mieleen. Jos joku tunnistaa lajin, niin soittakaa saatana poliisille ja jos on ulkomaalainen niin tulliin! Keskoskaappiin kuuluu tämänkokoiset sintit eikä luontokuviin!