Tällä kaverilla selvä asenneongelma. Vittu lepositeet ja lääkitys niin ei tu enää meikäläisen tonteille tuijotteleen! Vaimo sano, että on söpö, mutta mun mielestä aivan turhaa porukkaa, todennäköisesti ulkomaalainen!
Aivan normaalisti kuvasin hanhia, niin huomasin, että näähän on jumalauta jotain ekumeenisia kavereita, kun on merihanhia ja kanadanhanhia samassa aurassa. Paskaa oli laituri täynnä jokatapauksessa. Ei minun nuoruudessani!
Aivan rauhassa kävelin siinä sillalla niin alko kuuluun järjetön läpätys aattelin että nyt tuli lähtö niin varmaan 300-metrinen harmaakaihi lävähtää vierestä niin en kerennyt kuvaamaan. Kauempaa otin sitten nämä. Kyllä vetää miehen nöyräksi. Siis ettei ollu haulikkoa, vaan paska kamera.
Neljä tuntia kyttäsin korppia ja otta palo auringossa, niin sitten sain suttusen kuvan. Kannatti varmaan joo ostaa kamerat ja objektiivit ja statistiikat ja hevosevvitut kuvaa enää koskaan mitään!
Kaatu kalliolle korppujauhoa, niin VITUN SORSAT SÖI NE! Tavattaessa pyydetään ampumaan ja tekemään sorsapaistia. Ei minun nuoruudessani! Ja fokus osu ton yhden takajalkaan. Ihme!
Typerä linnunpoikanen ei lähtenyt karkuun vaikka kikkailin puun ympärillä varmaan tunnin. Naapurit oli varmaan, että “Vittu se on sekasin!” Jos oisin ton poikasen vanhempi, niin palauttaisin tehtaalle. Piti samaa ääntä kuin villisika. Kruiiik!
Jumalauta minkä kokonen lintu lenteli tänään mökin ympärillä! Otin arviolta tuhatkunta kuvaa, niin kolme oli taas joo sellasia, josta tunnisti. Ei kyllä tässä harrastuksessa o mitään järkeä!